Oxygen Revolution produktų linija padeda odai atsinaujinti iš vidaus, ženkliai padidina ląstelių aktyvumą bei veiksmingai kovoja su senėjimo pažeidimais atstatant ląstelių medžiagų apykaitos pusiausvyrą.
Deguonies atomus ląstelės įsisavina 100 %
D.U.K.
Apie Oxygenrevolution.lt
Oxygenrevolution.lt – tai elektroninė parduotuvė, kurioje galite įsigyti aukštos kokybės veido ir kūno odos produktus.
Mūsų gaminiuose stabilizuotas - iš ozono gautas aktyvusis deguonis - prailgina ląstelių gyvavimo trukmę. Fiziologiškai odos ląstelės reikiamą deguonį gauna iš kraujotakos, kad pradėtų normaliai funkcionuoti. Šis natūralus procesas lemia odos aprūpinimą deguonimi, atsižvelgiant į fiziologines asmens savybes, tokias kaip amžius, liga ar gyvenimo būdas.
Mums patiems odos sveikatos ir grožio tema yra įdomi ir svarbi. Esame sukaupę nemažai žinių ir mielai dalinamės jomis su jumis.
Būtinai mums parašykite, kaip jums sekasi naudoti oxygenrevolution.lt produktus.
Kaip pirkti šioje parduotuvėje?
1. Išsirinkite tinkančią prekę.
2. Pasirinkite prekės talpą.
3. Paspauskite mygtuką „Į krepšelį“. Pamatysite žinutę, kad prekė įdėta į krepšelį.
4. Peržiūrėkite krepšelį. Jeigu jame jau yra viskas, ko reikia, pasirinkite būdą, kuriuo jums prekes pristatysime.
5. Pasirinkus, spauskite mygtuką „Tęsti atsiskaitymą“/
6. Užsiregistruokite suvesdami savo duomenis.
7. Patvirtinkite užsakymą spausdami mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Pasirinkite mokėjimo būdą. Sumokėkite tuo būdu.
Viskas – palaukite šiek tiek ir prekės netrukus Jus pasieks!
Ar galiu keisti arba atšaukti savo užsakymą?
Jūsų užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti arba atšaukti galite tik tuo atveju, jei pasirinkote apmokėjimo būdą per „PayPal“ arba „TransferGo“, tačiau apmokėjimo dar neatlikote. Norėdami atšaukti užsakymą, jeigu pasirinkote kitą mokėjimo būdą, susisiekite su mumis el. paštu info@oxygenrevolution.lt
Kodėl reikia turėti paskyrą oxygenrevolution.lt parduotuvėje?
Paskyrą turėti yra ne tik patogu, bet ir sutaupo laiko. Pavyzdžiui, turėdami paskyrą galite išsaugoti pristatymo adresą ir sąskaitos-faktūros duomenis. Tokiu atveju, kito apsipirkimo metu jums nebereikės dar kartą vesti visos informacijos. Be to, paskyroje galite matyti savo užsakymų istoriją. Norėtumėt susikurti paskyrą?
Ar galiu apsipirkti be asmeninės paskyros?
Taip, galite. Norėdami pirkti be registracijos, tiesiog užpildykite pirkimui skirtus duomenis. Gal visgi verta turėti paskyrą ir kitą kartą sutaupyti šiek tiek laiko? Prisijunkite, jeigu apsisprendėte: oxygenrevolution/lt/paskyra
Kiek pakuočių daugiausiai galiu nusipirkti tos pačios prekės?
Elektroninėje parduotuvėje www.oxygenrevolution.lt įsigijamų prekių kiekis negali viršyti daugiau negu 10 vnt. tos pačios prekės. Jeigu jūs norite pirkti daugiau – susisiekite info@oxygenrevolution.lt
Ką daryti, jeigu nėra mano trokštamos prekės?
Jeigu prekės šiuo metu nėra, įveskite savo el. pašto adresą, kurio laukelį rasite šalia dominančios prekės. Kai tik prekę turėsime, atsiųsime jums el. laišką!
Ką daryti, jeigu paskyroje nurodyti neteisingi duomenys?
Jeigu paskyroje yra klaidų arba duomenys pasikeitė ir jūs negalite jų pakeisti, kreipkitės į info@oxygenrevolution.lt. Mes labai rimtai žiūrime į asmens duomenų saugumą, todėl tokius atvejus vertiname kiekvieną atskirai.
Ar Oxygen Revolution produktai yra saugūs naudoti nėščiosioms ir/ar žindančioms moterims? Ar saugūs naudoti vaikams?
Informacija ruošiama
Kada naudojant Oxygen Revolution produktus rezultatai tampa pastebimi?
Informacija ruošiama
Ar Oxygen Revolution produktų sudėtyje yra pagrindinių maisto alergenų?
Informacija ruošiama
Ar OxygenRevolution produktuose yra glitimo (gliuteno)?
Informacija ruošiama
Kaip išsirinkti tinkamą produktą?
Informacija ruošiama
Ar Oxygen Revolution produktų sudėtyje yra sulfatų, parabenų, alkoholio, genetiškai modifikuotų organizmų (GMO)?
Ne, nėra.
Kuriam laikui užtenka Oxygen Revolution produkto pakuotės?
Informacija ruošiama
Kokiais būdais galiu atsiskaityti?
Atsiskaityti už prekes galite 5 skirtingais apmokėjimo būdais: per elektroninę bankininkystę, mokėjimo kortelėmis, Transfer Go, Pay Pal, ir grynais pinigais ir mokėjimo kortelėmis, jeigu pristatymas pasirinktas per DPD kurjerį.
Kada bus nuskaičiuojami pinigai nuo mano sąskaitos?
Pinigai nuo jūsų asmeninės sąskaitos yra nuskaičiuojami priklausomai nuo šioje parduotuvėje pasirinkto apmokėjimo būdo. Pvz., pasirinkite dažniausiai naudojamą mokėjimo per el.bankininkystę būdą (banko pastato ikona), pasirinkite norimą banką ir prisijunkite įprastu būdu. Sistema jau bus suformavusi mokėjimą už jūsų prekes. Tam, kad užsakymas būtų pradėtas vykdyti, patvirtinkite ir atlikite mokėjimą už pasirinktas prekes. Atlikus šiuos žingsnius, pinigai nuo jūsų sąskaitos bus nuskaičiuojami tiesiogiai tuo pat metu.
Ką daryti jeigu nepavyksta apmokėti?
Jei mokėjimas atmetamas arba nėra apdorojamas, pabandykite apmokėti už prekes naudojant kitą mokėjimo būdą.
Jeigu atlikus šiuos veiksmus apmokėti vis tiek negalite, rekomenduojame susisiekti su savo finansine institucija (pvz. banku) ir pasiteirauti, ar jai žinoma operacijos atšaukimo priežastis. Tai gali būti dėl to, kad yra nustatyti konkretūs apribojimai, dėl kurių operacija gali būti atšaukta.
Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip, išrašome.
Kokios pristatymo galimybės yra ir kokie yra pristatymo mokesčiai?
Pristatymo būdai priklauso nuo pristatymo adreso. Patvirtinant pirkimą, parodysime Jums galimus pristatymo būdus ir kainą. Plačiau apie pristatymą.
Ar galiu išsiųsti keliais adresais?
Taip, galite. Tereikia pildant kontaktinius duomenis krepšelyje (prieš sumokant už prekes), pažymėti laukelį „Siųsti kitu adresu“.
Kaip galiu sekti savo užsakymą?
El. paštu gausite pranešimą apie savo užsakymo būseną.
Taip pat el. laiške rasite siuntos sekimo kodą siuntos kelionei sekti, todėl galėsite tiksliai žinoti savo siuntos buvimo vietą.
Ar siunčiate prekes į užsienį?
Užsakymus siunčiame į visas pasaulio šalis. Plačiau apie pristatymą.
Kada galiu tikėtis savo užsakymo pristatymo?
Užsakius ir apmokėjus iki 13:00 val., prekes paruošiame ir išsiunčiame tą pačią dieną (tik darbo dienomis).
Įprastai siuntas Lietuvoje pristatome per 1-3 d.d. (akcijų metu iki 5 d.d.).
Pristatymo terminas į užsienio šalis priklauso nuo regiono.
Kokia jūsų grąžinimo politika? Kiek dienų turiu grąžinti prekę?
Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Plačiau apie prekių gražinimą.
Kaip aš galiu grąžinti prekę?
Detali informacija kaip ir kokias prekes gali grąžinti.
Kaip greitai pinigai bus grąžinti už mano užsakymą, kai jį grąžinsiu?
Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 7 darbo dienas, nuo to momento, kai gausime siuntą. Gavę netikusią prekę ar prekes, pinigus grąžinsime pavedimu į banko sąskaitą arba debetinę kortelę, iš kurios apmokėjote.
Ar gali būti grąžinami pristatymo mokesčiai?
Ne. Kokybiškų grąžinamų/keičiamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Ar galiu vieną prekę pakeisti kita?
Jūsų užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti galite tik tuo atveju, jei pasirinkote apmokėjimo būdą per PayPal arba TransferGo, tačiau apmokėjimo dar neatlikote.
Norėdami keisti savo užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@oxygenrevolution.lt
Kitu atveju jei norite prekes pakeisti per elektroninę parduotuvę www.oxygenrevolution, jums reikės taikyti prekių grąžinimo procedūrą, t.y. gavus siuntą grąžinti mums prekes ir pateikti naują užsakymą.
Plačiau apie prekių grąžinimą.
Kur siųsti grąžinamą prekę?
Prekes galite grąžinti siunčiant jas per „Omniva“, „DPD“, „Lietuvos paštą“ ar kurjerių tarnybą nurodytais adresais. Plačiau apie prekių grąžinimą.
Kaip panaudoti nuolaidos kodą?
Jeigu turite galiojantį nuolaidos kodą, juo galite pasinaudoti atsiskaitymo už prekes metu, esant savo pirkinių krepšelyje.
Nuolaidos kodą įveskite į laukelį „Nuolaidos kodas“ ir spauskite „Pritaikyti“.
Sistema automatiškai atnaujins užsakymo sumą.
Ar galiu panaudoti kelis nuolaidos kodus vienu apsipirkimo metu?
Ne, nuolaidos kodas negali būti naudojamas kartu su kitais nuolaidos kodais tame pačiame užsakyme. Vieno užsakymo metu gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą.
Kaip susisiekti?
Jeigu nerandate atsakymų į savo klausimus, susisiekite:
El. paštu: info@oxygenrevolution.lt
UAB „AIRSA”
Įmonės kodas 305212939
PVM kodas LT100012733312
A/s nr. LT887300010159507697 AB „Swedbank”
Apie Oxygenrevolution.lt
Oxygenrevolution.lt – tai elektroninė parduotuvė, kurioje galite įsigyti aukštos kokybės veido ir kūno odos produktus.
Mūsų gaminiuose stabilizuotas - iš ozono gautas aktyvusis deguonis - prailgina ląstelių gyvavimo trukmę. Fiziologiškai odos ląstelės reikiamą deguonį gauna iš kraujotakos, kad pradėtų normaliai funkcionuoti. Šis natūralus procesas lemia odos aprūpinimą deguonimi, atsižvelgiant į fiziologines asmens savybes, tokias kaip amžius, liga ar gyvenimo būdas.
Mums patiems odos sveikatos ir grožio tema yra įdomi ir svarbi. Esame sukaupę nemažai žinių ir mielai dalinamės jomis su jumis.
Būtinai mums parašykite, kaip jums sekasi naudoti oxygenrevolution.lt produktus.
Kaip pirkti šioje parduotuvėje?
1. Išsirinkite tinkančią prekę.
2. Pasirinkite prekės talpą.
3. Paspauskite mygtuką „Į krepšelį“. Pamatysite žinutę, kad prekė įdėta į krepšelį.
4. Peržiūrėkite krepšelį. Jeigu jame jau yra viskas, ko reikia, pasirinkite būdą, kuriuo jums prekes pristatysime.
5. Pasirinkus, spauskite mygtuką „Tęsti atsiskaitymą“/
6. Užsiregistruokite suvesdami savo duomenis.
7. Patvirtinkite užsakymą spausdami mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Pasirinkite mokėjimo būdą. Sumokėkite tuo būdu.
Viskas – palaukite šiek tiek ir prekės netrukus Jus pasieks!
Ar galiu keisti arba atšaukti savo užsakymą?
Jūsų užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti arba atšaukti galite tik tuo atveju, jei pasirinkote apmokėjimo būdą per „PayPal“ arba „TransferGo“, tačiau apmokėjimo dar neatlikote. Norėdami atšaukti užsakymą, jeigu pasirinkote kitą mokėjimo būdą, susisiekite su mumis el. paštu info@oxygenrevolution.lt
Kodėl reikia turėti paskyrą oxygenrevolution.lt parduotuvėje?
Paskyrą turėti yra ne tik patogu, bet ir sutaupo laiko. Pavyzdžiui, turėdami paskyrą galite išsaugoti pristatymo adresą ir sąskaitos-faktūros duomenis. Tokiu atveju, kito apsipirkimo metu jums nebereikės dar kartą vesti visos informacijos. Be to, paskyroje galite matyti savo užsakymų istoriją. Norėtumėt susikurti paskyrą?
Ar galiu apsipirkti be asmeninės paskyros?
Taip, galite. Norėdami pirkti be registracijos, tiesiog užpildykite pirkimui skirtus duomenis. Gal visgi verta turėti paskyrą ir kitą kartą sutaupyti šiek tiek laiko? Prisijunkite, jeigu apsisprendėte: oxygenrevolution/lt/paskyra
Kiek pakuočių daugiausiai galiu nusipirkti tos pačios prekės?
Elektroninėje parduotuvėje www.oxygenrevolution.lt įsigijamų prekių kiekis negali viršyti daugiau negu 10 vnt. tos pačios prekės. Jeigu jūs norite pirkti daugiau – susisiekite info@oxygenrevolution.lt
Ką daryti, jeigu nėra mano trokštamos prekės?
Jeigu prekės šiuo metu nėra, įveskite savo el. pašto adresą, kurio laukelį rasite šalia dominančios prekės. Kai tik prekę turėsime, atsiųsime jums el. laišką!
Ką daryti, jeigu paskyroje nurodyti neteisingi duomenys?
Jeigu paskyroje yra klaidų arba duomenys pasikeitė ir jūs negalite jų pakeisti, kreipkitės į info@oxygenrevolution.lt. Mes labai rimtai žiūrime į asmens duomenų saugumą, todėl tokius atvejus vertiname kiekvieną atskirai.
Ar Oxygen Revolution produktai yra saugūs naudoti nėščiosioms ir/ar žindančioms moterims? Ar saugūs naudoti vaikams?
Informacija ruošiama
Kada naudojant Oxygen Revolution produktus rezultatai tampa pastebimi?
Informacija ruošiama
Ar Oxygen Revolution produktų sudėtyje yra pagrindinių maisto alergenų?
Informacija ruošiama
Ar OxygenRevolution produktuose yra glitimo (gliuteno)?
Informacija ruošiama
Kaip išsirinkti tinkamą produktą?
Informacija ruošiama
Ar Oxygen Revolution produktų sudėtyje yra sulfatų, parabenų, alkoholio, genetiškai modifikuotų organizmų (GMO)?
Ne, nėra.
Kuriam laikui užtenka Oxygen Revolution produkto pakuotės?
Informacija ruošiama
Kokiais būdais galiu atsiskaityti?
Atsiskaityti už prekes galite 5 skirtingais apmokėjimo būdais: per elektroninę bankininkystę, mokėjimo kortelėmis, Transfer Go, Pay Pal, ir grynais pinigais ir mokėjimo kortelėmis, jeigu pristatymas pasirinktas per DPD kurjerį.
Kada bus nuskaičiuojami pinigai nuo mano sąskaitos?
Pinigai nuo jūsų asmeninės sąskaitos yra nuskaičiuojami priklausomai nuo šioje parduotuvėje pasirinkto apmokėjimo būdo. Pvz., pasirinkite dažniausiai naudojamą mokėjimo per el.bankininkystę būdą (banko pastato ikona), pasirinkite norimą banką ir prisijunkite įprastu būdu. Sistema jau bus suformavusi mokėjimą už jūsų prekes. Tam, kad užsakymas būtų pradėtas vykdyti, patvirtinkite ir atlikite mokėjimą už pasirinktas prekes. Atlikus šiuos žingsnius, pinigai nuo jūsų sąskaitos bus nuskaičiuojami tiesiogiai tuo pat metu.
Ką daryti jeigu nepavyksta apmokėti?
Jei mokėjimas atmetamas arba nėra apdorojamas, pabandykite apmokėti už prekes naudojant kitą mokėjimo būdą.
Jeigu atlikus šiuos veiksmus apmokėti vis tiek negalite, rekomenduojame susisiekti su savo finansine institucija (pvz. banku) ir pasiteirauti, ar jai žinoma operacijos atšaukimo priežastis. Tai gali būti dėl to, kad yra nustatyti konkretūs apribojimai, dėl kurių operacija gali būti atšaukta.
Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip, išrašome.
Kokios pristatymo galimybės yra ir kokie yra pristatymo mokesčiai?
Pristatymo būdai priklauso nuo pristatymo adreso. Patvirtinant pirkimą, parodysime Jums galimus pristatymo būdus ir kainą. Plačiau apie pristatymą.
Ar galiu išsiųsti keliais adresais?
Taip, galite. Tereikia pildant kontaktinius duomenis krepšelyje (prieš sumokant už prekes), pažymėti laukelį „Siųsti kitu adresu“.
Kaip galiu sekti savo užsakymą?
El. paštu gausite pranešimą apie savo užsakymo būseną.
Taip pat el. laiške rasite siuntos sekimo kodą siuntos kelionei sekti, todėl galėsite tiksliai žinoti savo siuntos buvimo vietą.
Ar siunčiate prekes į užsienį?
Užsakymus siunčiame į visas pasaulio šalis. Plačiau apie pristatymą.
Kada galiu tikėtis savo užsakymo pristatymo?
Užsakius ir apmokėjus iki 13:00 val., prekes paruošiame ir išsiunčiame tą pačią dieną (tik darbo dienomis).
Įprastai siuntas Lietuvoje pristatome per 1-3 d.d. (akcijų metu iki 5 d.d.).
Pristatymo terminas į užsienio šalis priklauso nuo regiono.
Kokia jūsų grąžinimo politika? Kiek dienų turiu grąžinti prekę?
Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Plačiau apie prekių gražinimą.
Kaip aš galiu grąžinti prekę?
Detali informacija kaip ir kokias prekes gali grąžinti.
Kaip greitai pinigai bus grąžinti už mano užsakymą, kai jį grąžinsiu?
Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 7 darbo dienas, nuo to momento, kai gausime siuntą. Gavę netikusią prekę ar prekes, pinigus grąžinsime pavedimu į banko sąskaitą arba debetinę kortelę, iš kurios apmokėjote.
Ar gali būti grąžinami pristatymo mokesčiai?
Ne. Kokybiškų grąžinamų/keičiamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Ar galiu vieną prekę pakeisti kita?
Jūsų užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti galite tik tuo atveju, jei pasirinkote apmokėjimo būdą per PayPal arba TransferGo, tačiau apmokėjimo dar neatlikote.
Norėdami keisti savo užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@oxygenrevolution.lt
Kitu atveju jei norite prekes pakeisti per elektroninę parduotuvę www.oxygenrevolution, jums reikės taikyti prekių grąžinimo procedūrą, t.y. gavus siuntą grąžinti mums prekes ir pateikti naują užsakymą.
Plačiau apie prekių grąžinimą.
Kur siųsti grąžinamą prekę?
Prekes galite grąžinti siunčiant jas per „Omniva“, „DPD“, „Lietuvos paštą“ ar kurjerių tarnybą nurodytais adresais. Plačiau apie prekių grąžinimą.
Kaip panaudoti nuolaidos kodą?
Jeigu turite galiojantį nuolaidos kodą, juo galite pasinaudoti atsiskaitymo už prekes metu, esant savo pirkinių krepšelyje.
Nuolaidos kodą įveskite į laukelį „Nuolaidos kodas“ ir spauskite „Pritaikyti“.
Sistema automatiškai atnaujins užsakymo sumą.
Ar galiu panaudoti kelis nuolaidos kodus vienu apsipirkimo metu?
Ne, nuolaidos kodas negali būti naudojamas kartu su kitais nuolaidos kodais tame pačiame užsakyme. Vieno užsakymo metu gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą.
Kaip susisiekti?
Jeigu nerandate atsakymų į savo klausimus, susisiekite:
El. paštu: info@oxygenrevolution.lt
UAB „AIRSA”
Įmonės kodas 305212939
PVM kodas LT100012733312
A/s nr. LT887300010159507697 AB „Swedbank”